Wie is wie?

Onze jeugdharmonie kan niet zonder een grote equipe enthousiaste vrijwilligers. Ontdek onze toppers achter de schermen.

Liesa Coulleit

DIRIGENTE

Liesa neemt onze jongens en meisjes elke week mee op sleeptouw. Ze zorgt voor boeiende, afwisselende repetities met een vleugje humor. Met bakken enthousiasme en heel veel liefde voor al haar muzikantjes verzorgt ze de artistieke leiding van onze jeugdharmonie.

Onze jeugdwerkgroep

Achter de schermen neemt een fantastische groep vrijwilligers de praktische werking van onze jeugdharmonie op zich. 4 uitzonderlijke dames en een crème van ne kerel verzorgen de uitwerking van onze optredens en de organisaties van de activiteiten. Ontmoet Bieke, Griet, Jorina, Riet en Alain.

Onderdeel van een grote muzikale familie

De jeugdharmonie is onderdeel van een grotere muziekvereniging in Geluwe: De Gemeentelijke Harmonie Sint-Cecilia Geluwe. Met een harmonieorkest, een trommelkorps, majoretten en de jeugdharmonie is deze vereniging een belangrijke cultuurtrekker in onze regio.

Bart Vanderhaeghe

VOORZITTER VERENIGING

Om al de geledingen in goeie banen te leiden hebben we gelukkig onze enthousiaste voorzitter. Bart trekt samen met al onze andere enthousiaste bestuursleden aan de kar van de vereniging. Met deze omkadering kan onze jeugdharmonie groeien en floreren in Geluwe en ver daarbuiten!