De laatste nieuwtjes

Wat spoken we allemaal uit in onze jeugdharmonie? Op deze pagina blijf je altijd op de hoogte van waar we mee bezig zijn!

Ons allereerste Spaghetticoncert zorgt alvast voor fantastische herinneringen die we nooit meer willen vergeten. Geniet na met deze korte reportage.

Op 28 december werd onze jeugdharmonie verwend met een kerstfeestje om duimen en vingers af te likken.

Onze jeugdharmonie in actie op het 11.11.11 ontbijt in Geluwe. Geniet na met deze (foto)reportage.

Welkom Ode, Simen, Linde & Mila Na een welverdiende zomerstop vlogen we er terug in bij jeugdharmonie Geluwe. En we mochten meteen