Hallo πŸ‘‹πŸ» wij zijn
Jeugdharmonie Geluwe

We zijn een jeugdige bende muzikanten die elke week samen muziek speelt. Ontdek op deze website wat ons zo cool maakt, wat we zo allemaal uitspoken en wie onze trotse sponsors zijn.

Wij zoeken een nieuwe dirigent voor onze jeugdharmonie

Ben jij een artistieke creativeling? Wil jij je passie voor muziek delen met de jeugd?

Het plaatsje van Liesa komt binnenkort vrij en dus gaan we opzoek naar een nieuwe dirigent die onze jeugd onder zijn/haar vleugels neemt.

Denk jij de geknipte persoon te zijn om Liesa haar plaatsje in te vullen?Aarzel niet en neem contact met ons op!

Wat spoken we allemaal uit? πŸ€”

Uiteraard staat muziek centraal bij onze jeugdharmonie. Samen repeteren we om leuke optredens te kunnen spelen en af & toe trekken we erop uit voor een leuke activiteit. Muziekwerken wisselen we regelmatig af. Dit kan gaan van filmmuziek tot bekende pop- en rockdeuntjes, maar ook originele blaasmuziek staat op de pupiter.

Repetities

Elke zondag van 11u tot 12u repeteren we samen aan super toffe muziek.

Optredens

Meerdere malen per jaar spelen we een optreden. Dit zowel in eigen organisatie als op uitnodiging voor een evenement.

Activiteiten

Naast musiceren organiseren we geregeld leuke activiteiten zoals bowling, een filmavond een dropping, halloweenspel,…

Wow, dat klinkt mega tof! Ik wil ook muziek spelen.

Zie je jezelf al zitten in onze jeugdharmonie op jouw trompet, klarinet, fluit, Euphonium, trombone, … ? Of misschien ben je er nog niet aan uit welk instrument je wil spelen? Ontdek de geheimen van elk muziekinstrument in onze instrumentenwijzer.

De laatste nieuwtjes

Onze trotse sponsors

Dankzij de steun van deze fantastische bedrijven kan onze jeugdharmonie een thuis bieden aan alle jonge muzikanten in Geluwe. Een dikke merci!