Een onvergetelijke dag...

Wat een dag. Wat een groep. Wat een sfeer. Wat een ambiance. 😍
Afgelopen weekend had onze jeugdharmonie een TOP-dag.

Deelname Jeugdorkestenfestival

In de voormiddag namen we deel aan de evaluatieconcerten georganiseerd door Academie voor Muziek en Woord – Stad Menen en VLAMO. Een leerrijke en heel leuke ervaring.

We fietsten met de hele groep vanuit Geluwe naar De Steiger in Menen. Een belevenis op zich.

In amper 6 repetities staken we een leuk concertje in elkaar met bijhorende presentatie. We besloten om het concert volledig in het teken van moederdag te zetten en hen eens in de bloemetjes te zetten.

We kregen van de jury goeie feedback waar we verder op kunnen werken in de komende maanden. En zo staan we nooit stil.

Video opname

Maar we zouden de jeugdharmonie van Gilwe niet zijn als dat genoeg was voor ons.

Eenmaal terug aangekomen in Geluwe verwenden Chris & Greet van Babbelcafé ’t Zwijntje ons met heerlijke pizza’s.

In de namiddag werkten we verder aan ons unieke project dat begin juni gelanceerd zal worden. En dat zullen ze geweten hebben in Geluwe… 😉

Dikke proficiat aan iedereen: muzikanten, werkgroep, vrijwilligers achter en voor de schermen. Een dagje om nooit te vergeten!

Benieuwd waar dit allemaal om gaat en wil je graag als eerste het grote nieuws te horen krijgen? Schrijf je dan als de bliksem in voor onze nieuwsbrief!

Andere berichtjes