Spaghettieconcert editie 2024

Na onze eerste editie van het spaghetticoncert moest er een tweede komen. En wat voor eentje. Volle zaal, topsfeer en onze jeugdharmonie in topconditie

Spaghetticoncert editie 2024

Polyvalente zaal GC Gilwe was omgetoverd in een fijne locatie voor een gezellig avondje muziek.

Onze jeugdmuzikantjes hadden zich supergoed voorbereid en overstelpten ons met een pak fijne pop- en rocksongs. Sweet Caroline werd door de enthousiaste ouders en grootouders luidkeels meegezongen. Luchtgitaren zweefden boven onze hoofden en Thibault en Daan verrasten ons door zelf onze eigen hiphop song ’t Jeugdmuzik van Gilwe door de speakers te knallen. TOP-muzikantjes zijn het die van onze jeugdharmonie!

Na het concertje smulden we allen heerlijk van de verse spaghetti. Meer moet dit toch niet zijn? Muziek, eten en drinken, gezellige sfeer en veel vriendschap. Volgend jaar is ons zaaltje zeker te klein. Zeker weten!

Andere berichtjes