We lanceren onze eigen hiphop song met spectaculaire videoclip

Jeugdharmonie Geluwe logo

Hoog show-gehalte in Geluwe

Op 6/11 werden we uitgenodigd door de werkgroep de Werkgroep Ontwikkelingssamenwerking Geluwe om te spelen op hun (h)eerlijk ontbijt t.v.v. 11.11.11. Nadat de aanwezigen hun maagjes hadden gevuld met een lekker ontbijt, was het tijd om de dorst te lessen met een aperitiefje en uiteraard een mooi deuntje muziek.

Onze jeugdharmonie bracht een leuk, gevarieerd optreden dat gesmaakt werd door het publiek. We brachten originele blaasmuziek zoals The Story of King Arthur en Return of The Vikings. Maar daarnaast ook gekende deuntjes zoals Skwon Meiske, Cups, Bella Ciao.

Voor elke muzikant was dit optreden alvast weer eentje om mooie herinneringen aan over te houden. Geniet van deze mooie fotoreportage door onze huisfotograaf Stefan Gadeyne.

Andere berichtjes

Spaghettieconcert editie 2024 Na onze eerste editie van het spaghetticoncert moest er een tweede komen. En wat voor eentje. Volle zaal, topsfeer

Een onvergetelijke dag… Wat een dag. Wat een groep. Wat een sfeer. Wat een ambiance. 😍Afgelopen weekend had onze jeugdharmonie een TOP-dag.

Geheime vergaderingen, speciale repetities, een opnamedag, ... Wat is er toch aan de hand?

Shopping Basket